11 Şubat 2011

Aşk Tesadüfleri Sever


Biraz Amelie tadında çevrilmiş bir Türk filmi "Aşk Tesadüfleri Sever"... Günümüzle geçmiş, başarılı geri dönüşlerle harika bağlanmış; aşkın işlenişi sizi sıcacık içine alırken, flashbacklerdeki karikatürize edilmiş tiplemeler biraz komik durmakla beraber, ağır gidebilecek klişe bir konuyu rahatlatıyor... Sonu keşke mutlu bitseydi de salondan gülümseyerek çıkabilseydim... Anladık kızın dünyaya geliş sebebi oğlanı kurtarmak ama.... bu kadar da olmaz ki... Bu arada Mehmet Günsür'ün evine bayıldım, işte hayalimizdeki ev... Benim en koptuğum sahne ise babanın oğluna bıraktığı kaset kaydı, keşke ben de babamdan bir sürpriz bulsaydım diye düşünmedim değil... Yaşadığımız hayattan bir film bu, hangimizin bir sır defteri olmadı ki, hangimiz çocukluğumuzu sokaklarda yaşamadık ki, onun için kendini çok sevdiriyor... Filmin en iyisi, Ayda Aksel... Müzikler ise oldukça etkileyici ve vurgulayıcı ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder