15 Ağustos 2011

"Kaybedenler Kulübü"ne üye misiniz?


90'lı yılların en cesur radyo programını yapan ikilinin hikayesi çok sade ve alılcı bir şekilde senaryolaştırılıp sinemaya aktarılmış... O zamanlar ben de sıkı bir özel radyo takipçisi idim... Öğrenci evimizde radyo hiç kapanmazdı, şu anda esiri olduğumuz televizyon ise hiç açılmazdı... Ama açıkçası "Kaybedenler Kulübü" programını hiç hatırlamıyorum, belki birkaç kez rastlamış, diyalogları beni sarmamış olabilir (biz biraz "tiki" gençlerdik sanırım)... Şu an bir kült olacağını bilseydim keşke... Film, çekim teknikleri, oyuncu kadrosunun mükemmelliği ile benim beğenimi kazandı, oysa ki yönetmen Tolga Örnek'i en son "Hititler" filminde bırakmıştım -ki yarısında kendi isteğimle çıktığım tek filmdir, çok sıkılmıştım... 10 sene zarfında çok aşama kaybettiğini söylemeden geçemeyeceğim. Bu kez film tadı ağır basan bir belgesel çekmiş... Son yıllarda çekilen Türk Filmleri furyasında "iyi" yapılmış işlerden biri... ÇOK SEVDİM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder