28 Ekim 2015

Üç - Sarah Lotz



Uzun zamandır gerilim romanı okumuyordum. değişiklik oldu...
12 Ocak'ta, Güney Afrika, Japonya, Florida ve okyanusta meydana gelen 4 ad. uçak kazası ve her uçaktan kurtulan tek bir çocuğun etrafında dönen olaylar... 
Hayatta kalan çocukların "Mahşerin Dört Atlısı" olduğuna inanan muhafazakar dinciler, çocuklarla temasa geçen insanların başlarına gelen ilginç ve doğaüstü olaylar, roman içinde yazılan bir roman, yer yer gazete haberleriyle, yer yer internet yazışmalarıyla aktarılan bir hikaye...
Muhteşem bir kurguya sahip bir gerilim romanı...
Kitabın sonuna kadar dikkatli okumak gerekiyor. Ben pek bir karıştırdım olayları kim kimdir? Kim öldü? Kim kaldı filan... Sonucu havada kalmasaydı benden dört yıldızı da alırdı. Kitabın devamı olan "Dört" ü okuyacağımı pek sanmıyorum. Bu türden tek bir kitap okumak bana bu sene için yeterli geldi:)


The Three



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder