25 Şubat 2017

Hell and High Water


Hell and High Water bir western filmi. Texas’ta herkes silahlıdır. Toby Howard ve kardeşi Tanner, annelerinin çiftliğini ipotekten kurtarmak için banka soymaya karar verirler. Bu arad çiftliğin bahçesinde petrol bulunur. Çiftlik kurtarıldığı takdirde Tanner’in boşandığı eşi ve iki çocuğunun da geçim kaynağı bu petrol kuyularından aldıkları kira olacaktır.
Eski bir mahkum olan Toby, kardeşinin arzuladığı hayata kavuşması için elinden geleni yapar ve hatta kendini feda eder. Emekliliğine az kalmış bir polis memuru olan Marcus Hamilton ve mesai arkadaşı Kızılderili Alberto Parker, ikiliyi yakalamak için her yola baş vururlar.
Filmin En İyi Film, En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu (Jeff Bridges), En İyi Özgün Senaryo ve En iyi Film Kurgusu dallarında dört adaylığı var.

Ben filmi hiç beğenmedim ve hatta nefret ettim. Akademi, film yokluğu mu çekiyor ki bu filmi En İyi Film Dalında Oscar’a aday gösterebiliyor? Herhalde eski Western Filmlere saygıdan diye düşünüyorum ve başka bir neden bulamıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder