3 Mayıs 2011

"Firarperest ", "Kağıt Helva"yı Yedi!..."



Elif Şafak'ı bu kadar popüler olmadan önce de okuyordum. İlk kez Metis kitabevinde çıkan Bit Palas romanını okuyup hayran olmuştum (bunda yayınevinin reklam politikası çok etkili olmuştu; idefix'ten ısmarladığım kitaplarla beraber Bit Palas'ın minyatür boyda tanıtım kitaplarını yollamışlardı; bu da benim ilgimi çok çekmişti). Daha sonra eski ve yeni tüm kitaplarını okumaya başladım. Fikirlerime ters düşen davranışlar sergilese bile bugüne kadar yazarın iyi bir okuru oldum... Ama Elif Şafak ben ve benim gibileri daha fazla sömürme artık istersen... "Kağıt Helva" çıktı koşarak aldım; bir baktım eski kitaplarını pişirmiş önüme koymuş; ya Firarperest'e ne demeli... Zaten iyi bir yazarın bir gazetede haftalık yazı yazmasını doğru bulmazken bir de bakıyorum marifet gibi şimdi de bu yazılar pişirilip ortaya konmuş...Biraz sert kaçtım belki ama sıkıldım ben bu durumdan... Yeni kitabını yine de umutla bekliyorum...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder