22 Mayıs 2011

Tanrı Beni Görüyor mu? - Murat Gülsoy




























İlk kez Murat Gülsoy'un bir kitabını okudum. Uzun süredir öyküleri hayatımdan çıkarmıştım; romanları tercih eder olmuştum. Bu kitap ilginç bir deneyim oldu. Murat Gülsoy'un kitabını üçe bölmek lazım... “Bize Kuşdili Öğretildi” çizgi öyküsü bir tampon olarak kullanmış... İlk bölüm, oldukça şaşırtıcı öykülerden oluşuyor, keyifli bir zaman geçiriyor, bir çırpıda resimli öyküye geliyorsunuz. Çizgi öykü, inanılmaz güzel geliyor, hem hüzünlü, hem ilginç... Son kısımda ise yazar, o ana kadar sunduğu iyi şeylerin hatırına size farklı bir tarz sunuyor; doğrusu tam olarak ne anlatıldığını anlamadığım tuhaf yazılar ve hikayelerin içinde buluyorsunuz kendinizi, ama okumaya devam ediyorsunuz ve bir bakmışınız bitmiş... Yazarın diğer kitaplarını da okumak istiyorum; bu kitap bende bu hissi uyandırdı... Değişik ve çağdaş öykücülük örneği olarak "şiddetle" tavsiye ediyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder