15 Aralık 2013

Senden Önce Ben - Jojo Moyes


Kitabı bitirdim, ağladım, ağladım, göz yaşlarım sel oldu... Ertesi sabah kalktığımda gözlerim davul gibi şişmişti...
Şaka yapmıyorum... Oldukça dramatik ve romantik yazarlar listesinde başı çeken Jojo Moyes'in "Senden Önce Ben" kitabı, Pegasus Yayınları'ndan piyasaya çıkmış... Baştan sona romantizm kokan kitap, bitmesini hiç istemediğim ve hatta ummadığım bir sonla bitiyor. 
26 yaşındaki Lou, çalıştığı kafenin kapatılmasıyla işsiz kalır. Aynı kasabanın en popüler ailesinin oğlu Will, geçirdiği talihsiz bir kaza sonucu tekerlekli sandalyeye mahkum kalmıştır ve yaşama dair tüm isteğini yitirmiştir. Lou, Will'e tekrar yaşam sevinci vermek için işe alınır. Lou'nun hayatı, Will'i son isteğinden vaz geçirmektir. İkisi arasındaki yakınlaşma, "son" hakkında umutlanma imkanı verse de Will, kararından vaz geçmez... Will'in amacı ise Lou'ya hakettiği hayatı yaşaması için bir fırsat vermek olur...
Engelli insanların duygularını okuyucuya sonuna kadar hissettiren, duygu bombası bir kitap. Edebi değeri olmasa da sonuna kadar merakla okunan, oldukça akıcı bir kitap. Arada "romantizm"e açlık hissederseniz, mutlaka okuyun...



The Catcher in the Rye



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder