18 Ocak 2013

Meleklerle Yaşamak - Beki İkala Erikli


Herkes bu dünyada bir şeylere inanmak, sığınmak, güvenmek arzusundadır. Beki İkala Erikli, bize meleklerinize inanın diyor. Küçüklüğümüzden beri bizi koruduğuna, iyiliklerine inandığımız meleklere... Melekler, varlıklarını, alakasız yerlere bıraktıkları tüylerle, şekillendirdikleri bulutlarla, yolda bulduğumuz bozuk paralarla (uğur parası), mutluluk veren gök kuşaklarıyla, her birinin ayrı bir manası olan sayılarla ve karşımıza hiç ummadığımız zamanlarda çıkan ve "hızır gibi yetişen" insanlarla kanıtlıyor. Bize gelecek ve olacaklardan işaretler veren melek kartları (henüz kullanmayı bilmiyorum ama en yakın sürede öğreneceğim) da cabası...
Melekler seslerini duyma, bilme, hissetme, görme duyularıyla duyuruyorlar. Melekler, yaşamamız gereken sağlık sorunlarının amacının bizi bir şeylere uyandırmak ve affetmemizi sağlamak olduğunu söylüyor. Hastalıklarımızı yaratan biziz; sağlıksız düşünce ve duygular, sağlıksız enerjiyi yaratıyor.
Beki İkala Erikli size yeni bir yol gösteriyor:
Meleklerinizi duymak...
Meleklerinizden yardım istemek...
Meleklerinizin irili ufaklı mucizelerini hayatınıza çekmek...
Her gün baş melek Mikail'in vakum aleti ile negatif enerjiden kurtulup pozitif enerji ile dolup mavi rengi ile kendimizi nazardan (kötü enerji) korumak...
Ben kitabı elimden bırakamayıp 3 saatte okudum. Kimi yerlerde nedensizce, ilahi gücün etkisiyle göz yaşlarımı tutamadım, hele ölmüş olan sevdiklerimizin her an bizlerle olduğunu okumak beni oldukça etkiledi...
Kitabı okuyun, inanmaya ihtiyacınız varsa, hayatınızı kolaylaştıracak yeni bir bakış açısına sahip olabilirsiniz. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder